.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات ارتباط مستقیم متهمان با گروهک منافقین

کيفرخواست پنج نفر از بازداشت شدگان آشوب هاي روز عاشورا به اتهام "محاربه " که از ساعتي پيش در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران آغاز شده است، قرائت شد.

به گزارش سرویس سیاسی پرچم : در جلسه دادگاه امروز نماينده مدعي العموم و وکلاي متهمان حضور دارند.
در ابتداي اين محاکمه نماينده مدعي العموم، مقدمه کيفرخواست هاي صادره عليه متهمان حاضر در دادگاه را قرائت کرد که خلاصه ان به شرح ذيل است:
در اين گزارش ضمن اعلام "براندازي نرم" به­ عنوان مناسب ترين راه و بهترين راهکار پيش روي آمريکا براي تغيير نظام مقدس ج.ا.ا عنوان مي­کند که اين مسير کمترين هزينه­ ها را به دنبال دارد. اين گزارش هدف اصلي اين گزينه را براندازي حکومت ايران و ايجاد حکومتي که بيشترين همراهي را با منافع آمريکا داشته باشد، عنوان کرده است.
ذدر اين راستا دشمنان قسم خورده انقلاب که قبل و پس از انتخابات تمامي امکانات و توانايي هاي خود را در راستاي تزلزل در ستون نظام اسلامي (اصل ولايت فقيه) بسيج کرده بودند، به زعم خود تلاش کردند با آوردن همه توان تشکيلاتي خود در روز عاشورا، ضربه اساسي را بر نظام وارد سازند که با حضور به موقع ملت بزرگوار ايران، اين توطئه خنثي گرديد.

 بعد از قرائت کیفرخواست متهم رديف اول در دادگاه متهمان اغتشاشات روز عاشورا تاكيد كرد كه اخبار و فيلم‌ اغتشاشات اخير را در اختيار منافقين قرار داده است. متهم رديف اول  گفت: در روز قدس در كنار مسجد الجواد ايستاده و كنجكاوانه به آشوب‌ها نگاه مي‌كردم البته دو فيلم تهيه كردم و براي منافقين نيز فرستادم از قتل ندا آقا سلطان نيز فيلمي تهيه و در اختيار منافقين گذاشتم. مي‌خواهم بگويم كه اشتباه من در انتقال اين فيلم‌ها بوده است و هيچ گونه محاربه با نظام جمهوري اسلامي ايران نداشتم.

اين متهم گفت كه بعد از ارسال فيلم‌ها به منافقين از طريق ايميل با آنان در ارتباط بوده است.
در ادامه قاضي صلواتي از متهم رديف اول درباره متن كيفر خواست او توضيح خواست كه اين متهم گفت: بعد از آزاديم از زندان به تهران آمدم در تهران همواره هراس داشتم كه دستگير شوم به همين دليل براي مسافرت به همراه 50 نفر به بابلسر رفتيم؛ در بابلسر با مراجعه به يك كافي‌نت ايميل خود را بررسي كردم كه منافقين طي ايميلي از من خواسته بودند به شعارنويسي روي ديوارها بپردازم كه من هم اين كار را كردم.
قاضي صلواتي خطاب به اين متهم به اغتشاشات آشوب‌هاي روز عاشورا گفت: 8 سال برادر شما در اردوگاه اشرف زندگي مي‌كرد حال شما چگونه يك باره ياد برادرتان افتاديد و چند روز قبل از انتخابات به عراق سفر كرديد كه اين متهم با بيان اينكه برادرم با من ارتباط نداشت گفت: من چند ماه مانده به انتخابات به عراق رفتم البته انگيزه يافتن كار و درآمد در اين امر مهم بود.

متهم رديف دوم
دادگاه رسيدگي به پرونده متهمان اغتشاشات روز عاشورا گفت: با شركت در تجمعات فيلم‌‌ها وعكس‌هاي ويژه‌اي را براي منافقين ارسال مي‌كردم.

اين متهم رديف دوم در دادگاه امروز تاكيد كرد: در ادامه اين رابطه با منافقان خود آنها نيز به بنده سيم كارتي دادند كه در ساعات خاصي كه آنها اعلام كرده بودند گوشي را روشن كنم و آنها به من زنگ بزنند كه اين كار را مي‌كردم.
متهم رديف دوم خاطرنشان كرد: از شب قبل از عاشورا به همراه متهم رديف اول اين پرونده در منزل يكي از فاميل‌ها كه با منافقين در ارتباط بود خوابيديم، البته در سفري كه خانوادگي به بابلسر داشتيم از شعارنويسي‌ها نيز فيلمبرداري كرديم.

وي در ادامه تصريح كرد: سرپل منافقين به من مي‌گفت كه بايد اسم مستعار داشته باشي كه من هم قبول مي‌كردم، از من مي‌خواست كه اقداماتي را انجام دهم كه بنده هم انجام مي‌دادم لذا اصلا نمي‌دانستم كه آنها چه مي‌خواهند بكنند لذا از اين رو اقداماتم از روي ناآگاهي بوده و اصلا قصد مقابله با نظام را نداشتم لذا خواهان بخشش مي‌باشم.

بنا براین گزارش اولين جلسه علني دادگاه رسيدگي به اتهامات 5 نفر از متهمان اغتشاشات و حوادث اخير تهران صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران به رياست قاضي صلواتي برگزار شد كه در اين دادگاه به اتهامات متهمان رديف اول و دوم رسيدگي شد.
در اين دادگاه كه دقايقي پيش پايان يافت اين دو متهم به همراه وكلاي مدافع خود به دفاع از اتهامات وارده در كيفرخواست پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 دي 1388
دمتون گرم سایت خیلی باحالیه خداییش من که خیلی حال میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.692 seconds.